Facebook
Google Plus

Reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne po jeho prevzatí.

Ak je zistené poškodenie obalu výrobku, kupujúci skontroluje stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotovi záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Kupujúci má právo viditeľne poškodenú zásielku neprebrať. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Podpísaním prepravného listu kupujúci súhlasí s prevzatím zásielky a potvrdzuje, že dorazila bez viditeľného poškodenia. Podrobnejšie informácie k reklamáciám poškodeniu výrobku zisteného pri prevzatí tovaru alebo bezprostredne po rozbalení zásielky - pozri. sekcia Doprava a platba. 

Záručná lehota na všetok tovar je 24 mesiacov a vzťahuje sa len na výrobné chyby. Lehota začíná plynúť prevzatím tovaru kupujúcim.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie v dôsledku manipulácie jednoznačne vedúce k poškodeniu výrobku, najčastejšie pádu.
Pri prípadnej reklamácii kupujúci kontaktujte predajcu e-mailom alebo telefonicky.
Reklamovaný tovar následne zašle riadny obal (najlepšie originálny) a vždy bežným obchodným balíkom na adresu:
Júlia Stračárová Abstrakt, Winterova 27, 92102 Piešťany
Ak bude reklamovaný tovar zaslaný dobierkou, nebude táto zásielka prijatá. Súčasťou reklamácie musí byť doklad o zaplatení tovaru a popis závady.
Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho do 7 pracovných dní od prijatia reklamácie o oprávnenosti reklamácie a o postupe vybavenia. 
V prípade oprávnenej reklamácie sa predávajúci zaväzuje reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej doručenia.